petak, 2. rujna 2016.

Da, otpor ima svoje nasljednike

Nedavno sam kopajući po starim novinama naišao na primjerak časopisa "Kana" iz svibnja 2010. god.
Prolistam malo, i naletim na izvješće o izlasku zbornika "Nastanak i razvitak Kršćanske sadašnjosti".

To je zbornik u kojem nekadašnji TDKS-ovci (i njihovi sljedbenici) hvale svoj modernistički rad.

Autor tog članka (koji se potpisao samo inicijalima M. I.) je spomenuo da je KS od samog početka nailazila na protivljenje konzervativnih biskupa i svećenika, te da taj otpor i danas "ima svoje nasljednike".

Nadobudni "M. I." iz nekog razloga "Kršćansku sadašnjost" naziva pokretom:
"Turčinović, Šagi i Bajsić postavili su pitanje teološke izobrazbe onih koji će provoditi odluke Koncila, a to je značilo posredovati europsku teološku misao našoj sredini. Tako se krenulo s osnivanjem časopisa 'Svesci - Kršćanska sadašnjost' 1966... Teolozi okupljeni oko tog projekta stvorili su zasebnu teološku školu iz koje su izašli mnogi hrvatski teolozi i intelektualci.
Nažalost, od samog početka taj je pokret nailazio na mnoga protivljenja onih koji nisu bili željni ništa mijenjati i kojima je sam Koncil bio uznemiravatelj stečene pozicije. Rebić u svojem prilogu  u Zborniku piše: 'Neki su biskupi i svećenici zamjerili KS-u što je objavio 'progresističku' knjigu Uvod u kršćanstvo mladoga njemačkog teologa Josepha Ratzingera. Kolikogod nam se to danas činilo smiješnim, a svi napadi neosnovani i iracionalni, otpor nažalost ima svoje nasljednike. Možda baš ta dinamika odnosa, koja je eskalirala u konfrontaciji s TDKS-om, daje ovom Zborniku svojevrsnu napetost..."


U jednom se slažemo: OTPOR IMA SVOJE NASLJEDNIKE!

Otpor (TD)KS-u su pružali i pružaju svi pravi vjernici, koji ne prihvaćaju modernističku relativizaciju katoličke vjere.

Otpor su pružali i svi oni ljudi koji su bili zgroženi načinom na koji je "Kršćanska sadašnjost" povlađivala komunističkom režimu.

Koketiranje s komunizmom počelo je još i prije osnivanja TDKS-a.
"Kršćanska sadašnjost" je 1976. izdala knjigu "crvenog fratra" i notornog udbaša Marka Oršolića Kršćanin u službi revolucije, u kojoj se veliča komunizam i heretička "teologija oslobođenja". Kao uzor se predstavlja otpali kolumbijski svećenik Camilo Torres, koji se pridružio ljevičarskoj terorističkoj organizaciji ELN, i poginuo s puškom u ruci "za stvar revolucije".
Više o Oršoliću i njegovoj knjizi ovdje.

To je samo jedna kap u ogromnom moru modernističke literature koju je KS odaslala u hrvatsku javnost.

Dakako da je i glasilo TDKS-a "Kana" pisalo u istom ljevičarskom duhu. A ništa bolji nije bio ni "Glas koncila".
Stalno su se trudili da našu vjerničku javnost informiraju o svim koracima "dijaloga" s komunizmom.

Da samo navedem primjer o kojem sam već govorio...
Članak u "Kani" (prosinac 1978., str. 13.) koji javlja o predavanju komunističkog zločinca Mitje Ribičiča na Teološkom fakultetu u Ljubljani...


 

(opširnije: A kad će lustracija u Glasu koncila?)



Je li vam sada jasno zašto je svaki pravi vjernik bio dužan pružati otpor TDKS-u?

 

3 komentara:

  1. Lako za knjige koje izdaje KS. To ionako nitko ne čita.

    Veći su problem modernistički udžbenici za vjeronauk KS-a, koji se nameću svakome djetetu koje ide na vjeronauk.

    Kako onda izbjeći modernističku indoktrinaciju naše mladeži, koju provodi bivši TDKS?

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudi me kako bivši članovi TDKS-a i danas iskazuju okorjelost u svojim zabludama.

    Umjesto da žale što su uopće osnovali TDKS, oni i dalje tvrdokorno brane svoje postupke.
    Umjesto da se ispričaju što su surađivali i "dijalogizirali" s komunizmom (jednom uistinu zločinačkom ideologijom), oni se hvale sa svojim grijehom!
    A vođe ovog pogrešnog puta (šagi, Bajsić, Turčinović) se besramno uzdižu...

    OdgovoriIzbriši
  3. Danas se jasno vidi da je dijalog s komunizmom bila velika pogreška.
    Tako će jednoga dana svi vidjeti i da je današnji dijalog s islamom, i cijeli taj međureligijski dijalog, velika i katastrofalna pogreška.

    OdgovoriIzbriši